torstai 5. tammikuuta 2017

13

Mä oon solmussa, kaikki ahdistaa/itkettää/vituttaa. Mä oon mun mummulla, missä yleensä on ollut helppo olla, mutta jostain syystä mua ahdistaa täälläkin oleminen. Haluan kotiin, mutta tiedän että sielläkin vain ahdistaisi.

Huomenna siskoni ja toisen mummuni piti lähteä käymään meillä, ja mun piti mennä samalla kyydillä kotiin mutta pakkanen pilasi kaiken. Joudun siis luultavasti menemään yksin junalla tai bussilla. Mä itkin koko viime junamatkan kun menin toiselta siskoltani kotiin.

Mummuni kehui äsken kuinka näytän naisellisemmalta nykyään kuin ennen, kuinka olen saanut vähän muotoja. Painoni on noussut noin 3 kiloa vuodessa, tiedän että vartaloni on muuttunut. Mutta sanat kuulostavat korvissani vain haukuilta. "Läski" ja "ällöttävä". Sellainen mä olen.

Mä olen Usva, 166cm/47kg.

47 kiloa ihraa ja läskiä.

Sellanen mä olen.

Läski.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Arvostan jokaista kommenttia.