lauantai 10. kesäkuuta 2017

30

Mä en jaksa. Oon vaan itkenyt ja nukkunut koko päivän. Yksin. Poikaystävä yrittää auttaa mutta mä torjun sen. Valehtelen että kaikki hyvin. Se kävi kattomassa mua mutta lähti aika nopeasti kun sanoin että mee vaan kavereitten kanssa, mä meen nukkuun kun väsyttää. Halattiin ja siinä vaiheessa mä pidättelin täysillä kyyneleitä. Ois tehny mieli huutaa että älä mene, mä en pärjää. Mut en mä osaa tai halua sanoa. En mä edes tiedä auttaako sen läsnäolo. Kun mä en vaan tiedä mitä mä haluan. Mä vaan itken.

Meijän piti mennä keskustaan yhdessä tänään mutta mä en jaksanut. Mä tulin kotiin ja viilsin. Ja itkin. Isä taas juonut kaksi päivää putkeen nukkumatta. Järjetön ahdistus.

Kunpa joku osais lukee mun tunteita kun mä en itse sitä osaa. Voi kun mä olen väsynyt tähän kaikkeen. Millon tää loppuu?

5 kommenttia:

  1. Kuulostaa ihan kauhealta! :/ Tiedän niin tuon tunteen kun vaan itkee ja itkee ja haluaisi jonkun auttavan mutta työntää silti jostain syystä vaan avun pois... paljon voimia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tunne on kamala. :/ kiiitos ja samoin sulle. <3

      Poista
  2. ööh annan virtuaalihalin ja sait ofc uuden lukian <3

    VastaaPoista
  3. ööh annan virtuaalihalin ja sait ofc uuden lukian <3

    VastaaPoista

Arvostan jokaista kommenttia.