torstai 2. maaliskuuta 2017

21

Mä oon alkanut syömään yli mun kulutuksen, ihan omasta tahdosta. Mä oon kyllästynyt siihen kuinka ihmiset pitävät mua 10-13 vuotiaana vain sen takia, kun mä olen niin pienikokoinen ja muodoton. Näytän kasvoistakin todella lapselliselta.

Paino ei ole mennyt suuntaan tai toiseen tämän "lihotuskuurin" aikana. En mä kyllä tiedä mihin painoon mä tähtään. Entäs jos tää paino missä nyt oon, on se paino missä mun kehon on hyvä olla? Mä oon aina ollu pienikokoinen vaikka olisinkin syönyt jäätäviä määriä huonoa ruokaa.

Päiväosasto-jaksokin loppui viime viikolla, olin perjantaina jo koulussakin! Mulla on todella helppo jakso, vain kaksi kurssia. Nyt on hiihtoloma. Ahdistaa kouluun meneminen, olkoonkin niin että mulla on helppo jakso. Viime koulupäivä loppui suureen paniikkikohtaukseen bussipysäkillä kotiin lähtiessä. Mutta nykyään mulla on vähän motivaatiota selvitä eikä jäädä tuleen makaamaan.

Mä saan parantua.



1 kommentti:

  1. Ihana kuulla että sulla menee paremmin :) Itellä syömiset lähti menemään entistä pahempaan suuntaan eikä mitään motivaatiota parantaa asiaa :// Mutta ehkä sitten joskus

    VastaaPoista

Arvostan jokaista kommenttia.