perjantai 18. marraskuuta 2016

2

Ruoka ahdistaa aivan helvetisti, ja silti mä syön. Miksi en vain osaa olla syömättä niin kuin ennenkin? Se vaan tuntuu niin vaikealta.

Painan 45,6 kiloa. 6 kiloa enemmän kuin laihimmillani. 

Näin unta jossa sain aivan hirveän paniikkikohtauksen ja kuolin. Kun heräsin en puoleen tuntiin erottanut mikä on todellista ja mikä ei. Koko päivän olen ollut varpaillani, en ole varma olenko olemassa vai en.

Ensi viikolla on koeviikko, enkä ole ollut koulussa melkein kuukauteen. En luultavasti saa suoritettua tämän jakson kursseja. Miten meni noin niinkuin omasta mielestä taas.

Mä haluaisin niin kovasti tappaa itseni, mutta mä en uskalla. Kävisipä kuoleminen jotenkin vahingossa. Mä en tiedä että jaksanko edes yrittää kammeta tästä suosta ylös. Mä en jaksa välittää mistään.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Arvostan jokaista kommenttia.