tiistai 27. joulukuuta 2016

11

Mä oon taas ollut enemmän kännissä kuin selvinpäin. Tästä on tullut mulle ongelma. Mut lähetetään päihdetyöntekijälle, ehkä se on ihan hyvä. Mä olen yleensä ollut se, joka ei kauheasti juo. Mä en pidä tästä millaiseksi olen muuttunut. Mä olen hirviö.

Mä olen päättänyt nostaa painoani. Mä joudun joka tapauksessa päiväosastolla opettelemaan taas syömään. Mä en halua olla muodoton, millainen olen nyt. Jos mä vaan uskaltaisin nostattaa painon edes normaalipainon alarajaan. 5 kiloa ylöspäin. Uskallankohan mä ryhtyä siihen.

Mä olen kyllästynyt itseeni, haluan jotain muutosta. Tänään aion värjätä hiukseni ja menen kaverini kanssa ottamaan uudet reiät korviin. Haluaisin niin paljon ottaa Tragus-lävistyksen. Ehkä joku päivä.

Mursin varpaani kännissä, pitäisi soittaa terveysasemalle ja kysyä voiko sille tehdä mitään. En usko, koska varvasmurtumille ei kauheasti voi tehdä mitään, mutta ihan varmuuden vuoksi haluaisin kysyä.

Mä olen niin iloinen että joulu on ohi ja kohta tämä vuosi on pulkassa. Paskin vuosi vähään aikaan. En saanut aikaiseksi yhtään mitään positiivista. Ehkä mä ensi vuonna kuolen? Viimeistään ensi vuonna.


2 kommenttia:

  1. Minkä väriseksi värjäsit hiuksesi? Itse pistin tässä muutama päivä siniseksi koko tukan.
    Tsemppiä sulle, toivotaan että ensivuosi on parempi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi siniset hiukset on ihanat! Ihan blondiksi vain vedin koko pään, oon kans kokeillut melkein kaikkia mahdollisia shokkivärejä, ei enää jaksa ylläpitää niitä värejä kirkkaina. :/ Tsemppiä sullekkin, toivotaan parasta. <3

      Poista

Arvostan jokaista kommenttia.