lauantai 3. joulukuuta 2016

5

50 faktaa minusta

Omistan kaksi kissaa
Olen harrastanut ratsastusta 6 vuotta
 Käyn lukiota
Haluan kuolla
Rakastan elokuvia
Harry Potterit on elämä
7 on mun onnennumero
En halua aikuistua
 Mulla on ollut paniikkihäiriö 5-vuotiaasta asti
Olen muuttanut 7 kertaa

Pidän lukemisesta
Minua on käytetty seksuaalisesti hyväksi
Tykkään eri puuroista
Oksennan usein syötyäni
Olen seurustellut kerran
En ole ihastunut
En tanssi wanhoja
Olen käynyt kymppiluokan
Rakastin kymppiluokkaa
Ikävöin vanhaa opoani


Pidän kaikkien vuodenaikojen aluista
Viiltelen
Käyn lukion neljässä vuodessa
Lempiruokani on riisipuuro
Minulla on reuma
Olen ollut useasti päiväosastolla
Painan enemmän kuin koskaan ennen
Ahdistun kaikesta
Pelkään tukehtumista 
Viihdyn yksinäni


En pidä lapsista
Näin äitini viimeksi neljä vuotta sitten
En hallitse alkoholin käyttöäni
Olen ruma
Pidän kaikista väreistä
Hiukseni ovat olleet siniset
... pinkit
sekä violetit
Minulla on kaksi isosiskoa
Jotka ovat minulle puolisisaruksia


Omistan liikaa vaatteita
Haluaisin olla pieni lapsi
En jaksa katsoa tv-sarjoja loppuun
Syön kuutta eri lääkettä
Haaveeni on olla näyttelijä
Olen lapsellinen
Käteni ovat aina kylmät
Otan paljon kuvia kaikesta
Vietän liikaa aikaa netissä
Lauloin koulun pääsykokeissa ja pääsin musiikkilinjalle


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Arvostan jokaista kommenttia.