keskiviikko 7. joulukuuta 2016

6

Turhauttaa todella paljon olla näin hyödytön. En pysty opiskelemaan saati elämään normaalia sosiaalista elämää. Lisäksi vain valitan kaikesta, olen siis kaikinpuolin turha ihminen.

Uudet lääkkeet nostavat painoani. Tai helppoa mun on syyttää lääkkeitä, minähän se tässä ruokaa suuhuni lappaan. Tuntuu että voisin syödä jatkuvasti tulematta täyteen. Vaikka painoa on tullut "vain" kilon verran lisää siihen, mitä yleensä painan, on se aivan liikaa. Auttakaa mua lopettamaan syöminen, mä en saa itseäni niskasta kiinni.

Haluaisin tappaa itseni. Olen valmis tekemään sen. Mietin eri vaihtoehtoja, missä ja milloin. Olen sanonut hoitajalleni että haluan kuolla, mutta hän ei varaa mulle uutta jutteluaikaa. Mä olen niin turha ettei mua tarvitse edes auttaa.

Mun päivät koostuu siitä, että mä herään, olen hereillä muutaman tunnin ja menen takaisin nukkumaan. Mä en halua enää herätä.

1 kommentti:

  1. En usko että olet lainkaan turha tai hyödytön. En rupea vääntämään tähän jotain "kaikille on tarkoituksensa ja paikkansa" bullshittiä, kun en usko sellaiseen. Vaan mä sanon sulle, että jokainen ihminen on ihan yhtä turha ja hyödytön, koska mikä oikeastaan on edes maailman pointti? On toki kurjaa tuntea itsensä hyödyttömäksi ja sen takia elämässä pitäs elää just silleen niiku itestä tuntuu ja tehdä asioita jotka tuntuu hyvältä/kivalta. Vaikka ei vielä tietäiskään mikä on se oma juttu, niin sen löytää vielä joku päivä ja sillon elämäkin maistuu vähän paremmalta. Tsemppiä sulle <3

    VastaaPoista

Arvostan jokaista kommenttia.